- Collette -
..., siis vuoden loppu, vain 12 päivää jäljellä tätä vuotta. Joulukin lähenee, enkä ole todellakaan tehnyt mitään muuta kuin vähän kotia koristellut, jokohan tänä vuonna osaisin oikeasti olla tekemättä mitään turhaa. Ruokahössötys jää aatonaattoon, enkä aio tehdä sen kummenpaa siivousta kuin tavallisestikaan, näillä mennään.
| Kollin röllykät ovat ängenneet yhtäaikaa takan päälle nukkumaan ♥ |
| Päivän askarrus |
Stressitöntä viikonloppua, kyllä se joulu tulee vähemmälläkin.