Näytetään tekstit, joissa on tunniste vuoden loppu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vuoden loppu. Näytä kaikki tekstit

perjantai 19. joulukuuta 2014

Loppu lähenee...

"Kissojen kanssa vietetty aika ei ole koskaan hukkaan heitettyä."
- Collette -

..., siis vuoden loppu, vain 12 päivää jäljellä tätä vuotta. Joulukin lähenee, enkä ole todellakaan tehnyt mitään muuta kuin vähän kotia koristellut, jokohan tänä vuonna osaisin oikeasti olla tekemättä mitään turhaa. Ruokahössötys jää aatonaattoon, enkä aio tehdä sen kummenpaa siivousta kuin tavallisestikaan, näillä mennään. 

Kollin röllykät ovat ängenneet yhtäaikaa takan päälle nukkumaan ♥


Päivän askarrus

Viikonlopun kunniaksi kävin iltapäivällä lekurissa ja sain kymmenen päivän antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen - hyvää joulua mulle!

Stressitöntä viikonloppua, kyllä se joulu tulee vähemmälläkin.