"A dog is prose, a cat is poem."
J.Burden
Tänään oli jännä päivä, minulla oli polvileikkauksen jälkeinen kontrolli. Vähän jännitti sillä polvi naksuu ja iho on tunnoton n. kämmenen kokoiselta alueelta, pelkäsin olenko sittenkään vielä työkykyinen. Nyt on huolet pois, kaikki oli oikein hyvin, naksuminen ja tunnottomuuskin kuuluvat asiaan. Tunnottomuus kuulemma häviää pikkuhiljaa, sekin olisi kyllä ollut kiva tietää jo aikaisemmin, olen turhaan pähkäillyt ja välillä yöunetkin menettänyt. Vuoden päästä menen taas ja silloin katsotaan toisen polven tilanne, joka myös näyttää aika huonolta. Mutta nyt olen iloisella mielellä ja kuin sen kunniaksi aurinkokin on tänään näyttäytynyt ja ilma on ollut melkein keväinen!!
Intoa lähikuvassa: karvaiset anturat ja suu hiukan raollaan syvässä unessa.
Nemon profiili
Lukuvuorossa
Anne Enright, Unohdettu valssi, Otava 2012, lainakirja