lauantai 12. lokakuuta 2013

lauantaitanssit

"Kissani puhuu elekieltä hännällään."
Robert A. Stern

Terveiset Järvenpäästä. Tämän päivän vietin nimittäin vanhempieni luona, koska seuraava kerta on hamassa tulevaisuudessa. Myös Järvenpäässä oli aurinkoista, torilla oli vilkasta ja kaupoissa paljon väkeä. Tuon viime mainitun vuoksi nautin kovasti kun taas olen täällä omassa rauhassa metsän keskellä. Ja kollipojat näyttivät olevan iloisia kun palattiin kotiin, kumpikin tulla kipitti heti yläkerrasta: "Mamma mitä sä toit? Toitko ruokaa?" Vaikka olihan tuo aikamiespoika niille ruokaa antanut... 

Lapsuudenkotini kuistilla oli mukava lueskella auringon lämmittäessä.





2 kommenttia:

  1. Ruuhkassa ja vilinässä on kiva olla hetken aikaa ja sitten onkin mukavaa olla maaseudun rauhassa.
    Muutimme vajaa 4 vuotta sitten maalle lapsuuden maisemiini. Asuin neljännesvuosisataa Helsinki - Espoo akselilla. Perjantaina olin varh.kasv.messuilla Helsingissä...vähän tuli haikea olo...mutta ihanaa oli tulla taas kotiin peltomaisemiin.
    Nuo purkit hyllyllä on niin nostalgiset :)

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä siitä että on kiva piipahtaa kaupungissa, mutta olen kyllä tottunut siihen että on tilaa ympärillä eikä heti jonkun silmissä kun menee ulos. Onneksi on myös niitä jotka viihtyvät kaupungeissa, joskus kyllä kadehdin sitä että teatterit ja elokuvat ovat lähellä. Mun piti myös tulla sinne messuille, mutta kun leikkausajankohta ei ollut tarkkaan selvillä sinne lähtikin työkaverini.

    VastaaPoista